Fett-racet

Min käre far kom på en briljant idé för 8 månader sedan efter han för sin fasa såg hur fet jag hade blivit av att då ha varit i hamburgarnas land i bara 4 månader. Familjen Cavalli-Björkman skulle vara med i ett "fett-race" Den personen som hade förlorat 10 % fett på 8 månader skulle få 10000:-

Sen den dagen har jag konstant varit på gymmet minst 2 ggr i veckan!
Men jag lyckades också!! Det har inte varit en dans på rosor.
Här har ni bevisen som jag var tvungen att maila till pappa den 15 varje månad:



för att vara extra klar så är värdena i lbs!!


Före Efter




Kommentarer
Postat av: Evylyn

hahah du har faktiskt lyckats sjukt bra ju :D



Du är på gymmet minst 5 gånger i veckan ju :) Väääärsta kroppen du har hjärtat ;)

2010-01-05 @ 07:10:18
URL: http://evylynpettersson.blogg.se/
Postat av: matiillda

OMG du är bäst emilie:) super bra jobbat!!!

2010-01-06 @ 22:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0