Färdig packad!

Jahopp, nu sitter jag i mitt rum med alla mina kläder nerpressade i mina resväskor. Det ekar när jag säger "HoHo" mellan väggarna i mitt rum. Känns tomt, naket och kallt. Men vilken lättnad! Jag har haft ångest för att packa.
Allt fick tyvärr inte plats, MYCKET har rensats ut. Känns nästan som allt (?) Sen fick jag köpa en extra väska som min lilla mamma få hjälpa mej att ta hem. Hon ska också ta med sig en vaccum-påse som vi ska använda åt alla mina jackor som förtillfället ligger i paperspåsar, pga att dom defenetift inte fick plats! Så uppenbarligen har jag inte rensat ut allt (!)

Annars då?

Jo, jag e nervös. Min mage har inte varit sig lik nu den senaste veckan. Jag sover dåligt, drömmer mardrömmar (om den jäkla filmen "Paranormal activity", som vi såg förra söndagen) Jag har här med bestämmt mej för att aldrig mer kolla på läskiga filmer! Så onödigt, sitta o va rädd i 1.5 timma och sen inte kunna sova på minst 2 veckor! Nää de får räcka! Period ( . )

Barnen är förtillfället borta=SKÖNT! Så jag blev ledig i två timmar=Ännu skönare!
Ikväll ska "fantastic four" ut i RVC och göra gatorna osäkra :) Sista helgen me gärn-gänget...Sorligt.

Tänker på Tessan minst 26 ggr varje minut! Hon ska nämligen in o kläcka herr bebis vilken minut/timma/dygn som hellst!! Hon har lovat att ringa innan hon åker in, ska ge henne lite "pepp talk" och säga åt henne o andas som man ska andas när man ska föda. Jag har ju sett att de e viktigt på tv/filmer. Så maybe a baby när som hellst! *iiiiiiiiiiiiiih*

-See you later aligator!
-In a while crocodile!


Kommentarer
Postat av: Sofia Törnqvist

Jag saknar dig gumman! De tär så roligt att läsa din blogg för du skriver så bra:) Intressant och roligt=) kanske inte alla gånger det är roligt, men man får i allafall följa dig:) Snart kommer du hem. Kan inte förstå hur det måste kännas för dig, men det ska bli så roligt när du kommer hem för då vet jag att det inte är långt kvar tills vi kan ses. Jag kommer ner så fort du känner att du landat! och återförena tjejerna och nykomlingen:) har du hört ngt från tessan? Pusss!

2010-01-10 @ 17:16:40
Postat av: Evylyn

HOHO <3



Kommer sakna ihjäl mig efter dig :( Meeeen skönt för dig att slippa familjen addams brutala liv xD

2010-01-10 @ 21:10:18
URL: http://evylynpettersson.blogg.se/
Postat av: Råbåten

Jag kommer åxå sakna ihjäl mej!!!!!!!!!! BUHUHU :(

Men jag är så glad för din skull att du får åka hem.

Det kommer bli så sjukt tomt utan dej!

PUSS <3

2010-01-11 @ 05:16:46
URL: http://emmauppman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0