En dag i New York med Mamma

Idag vaknade vi, gjorde oss klara, gick ner och åt frukost på ett litet café och sen gav vi oss iväg för att SHOPPA!!

Vi har handlad: Skor, Skjortor, leggings.
Sen blev det lunch på Hard Rock Café. Jag åt en hamburgare och mamma en caesarsallad. Till efterrätt delade vi på en glass bomb! *mums*

Sen vidare ut i kylan o gick i väg för att fixa både tånaglarna och (finger?) naglarna :) Jätte snygga me fransk manikyr. Efter det vart de lite mer shopping: koftor, läppstift, linnen.

Till middag åt jag en caesarsallad och mamma beställde en tomatsoppa.
Efter middagen bestämde vi oss att de fick vara nog, då hade vi nämligen sprungit runt i affärer i 11 timmar!!

Nu ligger vi som två döda sälar i sängen med svullna och något blåfärgade fötter :)



Jag är så glad att jag har mamma här! <3






Imorgon bär det av till HAWAII!!!



Kommentarer
Postat av: matilda

Skönt att ni kunde skippa all sightseeing å gå ALL IN på shoppingen! :D:D:

2010-01-13 @ 09:40:41
Postat av: Anonym

döda sälar! Hahah då passar ni ju inte på hawaiii

2010-01-16 @ 21:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0