Snöskottning!

... Phust! ... Stön! ...och... Aj vilken tränisngvärk jag har!

Idag bar det av till Farfar ute på landet för lite snöskottning på ett tak. Bra tänkte jag, träffa farfar, träna och sammtidigt få lite pengar.
Dom två första timmarna gick åt att prata med farfars alla kompisar som ville veta ALLT om USA. Sen vart de upp o skotta på taket. Och jag skotta o skotta OCH skotta! Sen vart de lite lunch, sen ut och Skotta o skotta OCH ...Skotta! Jag förstår inte hur mycket snö det finns?! Och under tiden jag skottade söade det såklart ännu mera!

Sen kom mörkret så jag inte såg vart jag skotta så då åkte jag hem. Men i morgon bär det av till landet igen för att... SKOTTA.

Kommentarer
Postat av: Råbåt nr 2

Hahaha va duktig du är skruttan!

Va mys å träffa Farfar din igen! :)

Hoppas du får en fin helg!!

Saknar dej <3

PUSS

2010-02-05 @ 17:17:00
URL: http://emmauppman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0