Påväg till Helsingborg!

Nu sitter jag o mamma på bussen på väg till världens bästa syster <3
Busschauffören måste frysa eller vara otroligt kallblodig, för det är minst 39 grader på bussen.
Mamma sitter breve o rättar mina stavfel o fick precis en tillsägning om att göra nåt eget som tex läsa sin bok. Vilket hon så snällt tog åt sig och gjorde. Hehe, hon vill ju inte ha en sur Emilie brevid sig i 7,5 timma vilket de tar från sthlm-helsingborg....*suck* emn ajg ankse bähover lit häjpl ilbnad ;)

De e halt ute. Dom har varnat på radion att inte gå ut om man inte måste. Men vi MÅSTE ju :)
Själv är jag redan rastlös, har hunnit läsa lite ur min bok, kollat alla internettsidor som jag kan komma på, kollat i våra tidningar och försökt sova, ätit lite läckerol. -Och det har bara gått en timma! Hur ska det gå?!


Här kommer en rykande färsk bild från oss på bussen!


Nu blir de godistime :)

Hejsvejs från oss på bussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0