Måndagen den första Februari 2010

2010...Februari...Måndag.

Ett år är borta.

Sitter i min ensamhet och kollar ut genom fönstret på ett grått Sverige.
Jag är hemma igen, men känner mej borta. Allt känns overkligt och nytt, fast endå gammat och presis som förr.

Saknar mina fina underbara vänner som fortfarande lever livet i NY. För jag vet hur kul dom har det...
Men är så lycklig att träffa mina "gammla" vänner och äntligen få krama om dom.

Tänker på saker jag borde ha gjort under mitt år i Amerika. Som jag inte hann med.
Saknar amerikanskan, svenska låter ju så otroligt fånigt.
Vill kunna snacka skit om någons fula mössa utan att personen i fråga fattar vad jag säger.

Saknar Dexter.

Älskar min egna säng, lugnet i lägenheten, tystnaden utan en massa skrikande barn runt om kring en.
Hatar kylan, inte ha en bil, vänta på tunnelbanan.
Älskar Kebab, lösviksgodig, mamma och pappa.

Känner mej tom och ensam
Komma hem till arbetslöshet, sova bort hela dagarna.
Måste gå till tandläkaren, börja betala räkningar, vara utan pengar.

Tänker på framtiden, den känns långtborta och skrämmande. Men sammtidigt längtar jag efter den.
Matilda och Norge... Men inte att flytta igen. Ännu ett avsked från dom jag älskar. Läskigt nog börjar jag bli van...

Som jag har längtat till att få komma hem!
Men man vet va man har, men inte vad man kommer att få...

Sverge vs. USA...

...Känner mej splittrad

Kommentarer
Postat av: jess

trevliga tre knatar på, men fantastic four finns hela tiden i tankarna! vi saknar dig massor vännen, tro inte att du är bortglömd! allt tar sin tid att vänja sig. du kommer få de toppen i norge me matilda. du vet att när du vill så är du välkommen att bo här! saknar dig <3<3 PUSS

råbåt nr 3

2010-02-01 @ 17:48:35
URL: http://jessintheapple.blogg.se/
Postat av: Sandra

Kul att du är hemma igen=)

Hoppas allt löser sig för dig.



Hälsa mamma o pappa.



Ps. vi ska flytta till lilheholmskajen =) där är mitt hem! 4 ever



Kram din "ex" bästis Sandra

2010-02-01 @ 18:18:06
Postat av: Emma

Gumman!

Det kan inte vara lätt... Måste vara så många tankar som snurrar runt i huvet på dej.

Men jag är säker på att allt kommer lösa sig, precis som det alltid gör :)Det kommer bli jättebra med Norge, tjäna massa pengar så ni kan resa och se resten av världen! :)

Saknar dej som attans härborta din glädjespridare!

Massa pussar å kramar å kärlek <3

2010-02-01 @ 22:47:32
URL: http://emmauppman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0