Göteborg

Nu har jag varit i Göteborg sen i måndags. Jag har haft det mysigt me långa skogspromenader och goda middagar :)
Lite ensamt på dagarna dock då jag är ensam... Försöker sysselsätta mej på många olika vis. Blandannat diska, laga mat ducsha och surfa runt på olika internetsidor. Tacka gudarna för internet! Annas hade tiden gått ännu saktare.

Igår åt vi god mat, fläskfilé, hasselbacks-potatis, sallad, vitlökssmör och bea-sås! Vi delade på en flaska rött och njöt av den mycket goda middagen. Till efterrätt blev de GB´s gräddglass- vanilj med krossad choklad! **mums**
Vi kollade på två filmer en skumm annimerad film som hette "nr 9". Inge vidare bra... Efter den kollade vi på "jackten på röda oktober" vilket var en betydligt mycket bättre film än "nr 9".

Här snöar de för fullt. Tänkte åka hem i morgon, vi får väl se hur de går? Snöflingorna som faller ner från himmelen är lika stora som tennisbollar!
Jag har fått massa bra musik på min ipod. Så bussresan (som ska förövrigt ska ta 6 timmar och 10 min) kommer gå lite smidigare med bra musik i hörlurarna :) För tillfället sitter jag o lyssnar på Takida, mycket bra grupp tycker jag!



I helgen blir de utgång med Tessan :) Det ska bli väldigt roligt :D


Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

du kunde ju kommit te mej å hälsat på :) då hade du haft någe att göra på dagarna

2010-02-26 @ 07:37:39
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0