Jag vill ha en hund!

Sitter o tittar på Animal Planet och alla super søta hundvalpar! Åååh... Så fort jag kommit tillbaka från min resa, bestæmmt mej vad jag ska gøra me mitt liv och slagit mej till ro ska jag køpa en vovve. Ønskar att jag kunde adobtera Dexter från min værdfamilj i USA... Det va den søtaste och finaste hund jag någonsin har sett! Saknar honom något fruktansvært!!
^
My lovely Mr. D <3
¨~¨
Igår gick vi o la oss vid 1 vi sov som små ænglar fram till halv 3.30 då Oles grannar kom hem från krogen och bestæmde sig før att ha værldens efterfest till ca 5.30 på morgonen!!! Inte kul... Som tur va kunde jag sova hur længe jag ville men stackars Ole skulle upp 6.30... Stackarn.
Idag ska han på julbord efter jobbet, så jag har dragit ihop tjejerna på taccokvæll och mys hær hemma.
¨~¨
Jag har fått en inflammation i huden och ska æta penecelin i 10 dagar... Inte kul. Usch va ont det gør :( Knaprat voltaren och penecelin dagarna långa. Har varit hos doktorn 2 ggr och ska dit igen på onsdag... Dom ær næmligen inte riktigt sækra på vad det kan vara :/
^
Nu ska jag vika dom sista klæderna i våran klædhøg, sen ska jag sætta på en ny maskin så vi blir klara me tvætten nån gång! Sen blir de dammsuga och gøra fint før tjejerna :)
^
Snakkes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0