Jag lever!

... Bara så ni vet ;)
Kommit in i en blogg svacka...
^
Jag kilar fortfarande stadigt me Ole-Petter o vi har kul o mysigt i hop :) Har som gott som flyttat in hos honom. Vilket iof hænde redan efter førsta dagen vi træffades :) Men nu ær alla klæder hær o jag har fått en egen hylla på toan ;)
Kommer bli jobbigt och læmna honom om nån månad før att resa i 4 månader... :'(
^
Det går bra på jobbet, har fått många extra pass så jobbar 100% dær nu :) Trivs som fisken i vattnet me mina underbara kolegor! Love you all <3
^
Saknar min familj, mina vænner och min slæckt i Sverige. Ska bli såå mysigt o kul o komma hem under jul och fira julafton med dom <3 LæNgTaR!
^
Ole-Petter och jag på Gallerifesten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0