Städvecka, Dejt och Sex and the City

Igår va det lördag. Jag va ledig hela kvällen och börjar inte förrens kl 16 idag. Men endå bestämde jag mig för att bara vara hemma och kolla på "Sex and the City". Från 7 på kvällen till 1 på natten satt jag och så avsnitt efter avsnitt. Jag satt i fotöljen, jag låg i sängen, satt på bordet, låg på golvet. Tillslut bestämde jag mej för att stänga av serien och sova. Vaknade 10 timmar senare. Satte på dvdn och ett nytt avsnitt. Är jag beroende? Eller har jag bara så otroligt tråkigt? Vårat rum ar som en fängelse cell. Rummet är 14 kvm, har en grönblå heltäckningsmatta, vita väggar och en tråkig lampa i taket. Här inne bor jag... Det är mitt hem. Längtar så otroligt mycket efter att köpa mej en egen lägenhet, som jag kan inreda med mina saker, göra fint, köpa gardiner, blommor och mya till allt me tända ljus och trivas!

Imorgon ska jag på en ny dejt :) Eller jag vet inte om jag kan kalla de dejt... Jag ska träffa en kille. Han brukar handla av mej på Deli så en dag gav han mig sitt nr och jag vågade skicka ett mess och på den vägen är det :)
Vet inte riktigt än va vi ska hitta på... Han har en bil, så jag skulle vilja åka någon stans. Kanske om det inte regnar kan vi åka o kolla läget utanför byn? Skulle vara trevligt.

Det är våran städvecka i kollektivet. Ännu en anledning till jag jag vill bo själv! Kunna bestämma själv när man ska städa, eller inte städa! Fast lite skönt är de att det inte är smutsigt o skitigt här vi bor. Alla är faktist mycket duktiga på att ta upp efter sig. Dom mest slarvia är nog mig och Matilda :) Så nu ska jag ge mej ut i vardagsrummet och svängra runt me snabeldraken och fånga alla små dammrottor :)

16-24 på Deli ikväll. Funderar på om jag ska ut efter de? Söndagarna på Rickś brukar vara riktigt roliga. Många ska ut, men jag orkar inte vara sliten på måndag. Hmm, funderar fortfarande....

Tjjing!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahaha du e så rolig när du skriver! 

Du skulle bo med mig, då hade du aldrig behövt städa, jag älskar att städa, ber caroline sätta på sig hörlurar o lägga sig i soffan, då vet hon att jag vill städa 

Hoppas helgen var bra, lät mysigt att ha tv serie maraton i regnet. Men förstår att det känns ensamt, men bit ihop om inte alltför lång tid ligger du i en hängmatta ngn stans i världen, träffar massa roligt folk att hänga med, inget jobba, bara njuuuuta o uppleva saker, jag är dööö avis på er!

Jag loggar in på skype ikväll. Du e bäst Empa!

Puss/syster

2010-08-02 @ 08:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0