Rubrikerna börjar ta slut...

God morgon!
Nu har jag druckit upp morgonkaffet och ätit upp mina knäckebröd. Tar det lugnt framför tvn, kollar på Animal Planet.
Skulle lätt kunna somna om. Men de går ju inte eftersom jag ska öppna butiken idag.

I söndags kom Matilda hem <3 Så det firade vi med att gå ut på Ricks! Innan hade vi förfest hos oss med två av våra roomies + Lisa, Nathalie och en vän till Robert (Roomie nr 2), Hans. Vi hade sjukt kul hela kvällen med flaskansnurrar, skratt, dans och mycket svett. Klockan 03.30 vinglade vi hem och jag fick  6.5 timmars skönhetsömn innan jag va tvungen att gå upp till jobbet.

Dax att gå och jobba 8 timmar :) Nu är det bara 4 dagar kvar tills jag är hemma!! Wiiie! LÄNGTAR SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Nu är det bara 4 dgr kvar tills du kommer hem!!!!!

Jag längtar så mycket, det är ju faktiskt 101 dgr sedan som du fick en kram av mig.

Älskar dig.



Puss/

Mamma

2010-08-18 @ 19:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0