Min älskade Farmor... :'(

Hej Farmor.
Jag saknar dej redan... Jag är så glad att jag hann träffa dig igår och ge dig en kram. Du såg inte så pigg ut och du hade ont i huvudet. Jag höll din hand och du klappade mitt hår. Du var så fin i din klänning.
När jag satt bervid dig på sängkanten och du såg på mig med dina fina blåa ögon och du frågade "Är jag död nu..?" Så kunde jag inte hålla tårarna borta... Jag känner mej tom. För 24 timmar sedan va jag hos dig, med dig... och nu är du borta. 
Jag har inga ord att skriva... Det gör ont i mig.
Men jag vet nu att du har det bra. Kanske du precis har träffat din hund Klara igen? Eller dricker flädersaft med din mamma? Jag vet att du kommer ihåg allting igen, du kanske tänker på hur du lärde mej vissla samtidigt som vi stod och diskade på Vätö? Minnena snurrar i mitt huvud...
Hej då Farmor, vi ses snart igen. Hälsa alla från mej... Älskar dej!

Farmor Gunnel Cavalli-Björkman ( 1932-2010 ) dog idag på eftermiddagen i en härninfarkt.

Saknaden är enorm... :'(


Kommentarer
Postat av: Annelie Uppman

Va fint du skrivit. Kram Annelie

2010-08-26 @ 20:21:34
Postat av: Sussi

Beklagar sorgen vännen =´(

2010-08-29 @ 15:32:04
Postat av: Lotta Eklöf

Hej!

Hmmm vill inte lägga ut för mycket men skulle uppskatta om du mailade min adress. Har fråga om

din farmor (ev min faster?).

Mvh Lotta Eklöf

2010-09-06 @ 15:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0