Knark är bajs!

Igår va jag väldigt trött, kunde knappt hålla mina ögon öppna, så redan kl 22 låg jag i sängen! Sen vaknade jag 10 timmar senare helt utvilad och pirrig inför kvällen :)
För ikväll ska vi alla Monki-tjejer hem till våran chef på middag och drink bjudning. Och det roligaste av allt är att vi ska kläut oss till någon kändis! Det va inte de lättaste att fundera ut vem jag kunde va. Alla sa typ Angelina Jolie eller Megan Fox (vilket gjorde mej glad eftersom att dom är så snygga) Men jag har nu bestämmt mej att vara: AMY WINHOUSE :D Kul va?!
Eve på jobbet ska hjälpa mej att fixa mitt hår och måla fejkade tatueringar precis som Amy´s. Sen ska jag ha på mej ett vittnätlinne, röd bh, höga shorts och pumps. Det kommer bli så grymt bra!!! Jag lägger upp bilder imorgon så att ni får se :)


Igår efter jobbet  gick jag och Matilda hem och planerade våran resa! Jag DÖÖR va jag längtar!!! vi kom så här långt. Sverige-Hong Kong. Honkong-Bangkok. I Thailand ska vi resa runt me buss och tuck-tuck tills vi tillslut känner oss klara för att åka från Singapore-Sidnye. Sen ska vi hyra/köpa en bil och bila längs hela kusten upp till Brisbane. Och därifrån vidare till Afrika. Men så långt har vi inte planerat än. Våra hjärnor kollapsade och hungern tog över så vi tog en paus i planerinen. Det känns så overkliget att kolla på en karta o bara tänka vi åker hit-vi åker dit- så är det as lång emellan. Men vi tänker "äsch" Vi ska ju va borta så länge vi kan, varför inte bara åka o se så mycket som möjligt då? Matilda har jag dubbat till min personliga reseledare. Hon är duktig och vet, tar tag i saker o ting och bestämmer! Till skillnad från mesiga mej som helatiden tänker, men oj, ska vi verkligen de eller "Jag vill åka dit o dit o dit o dit" Så hon tar ner mej lite på jorden igen. (kan bli lite över hipad när jag tänker på allt kul vi ska göra). Så jag är reseledarens sekreterare, jag för anteckningar, skriver upp priser, håller koll på slarviga reseledarens alla papper mm. Vi funkar bäst så! Jag o min älskade reseledare <3

Igår kunde jag inte somna förren 23, på grund av de jävla livebandet som har spelat VARJE torsdag HELA sommaren från 21-01! JAG HATAR DOOOOOM!
Sen vaknade jag i morse av 5 pundare utanför mitt fönser som stog och dealade knark! Äckliga äckliga människor!! Så skabbiga orena och högljuda.
Men knarkare finns det lite över allt här i Bergen, Det är inte alls ovanligt med hasch. Väldigt enkelt att få tag på om man nu vill det... På efterfester, på torget, i affären. Över allt säljs det... Jag förstår inte varför polisen inte gör något åt de?! Men men punda ner er allihoppa så jag kan se bättre ut ;) Loosers! Jag tycker verkligen inte om knark. Har aldrig testat och kommer aldrig att göra de heller! Knark är bajs.

Nu ska jag gå och träna i en timma! Haha, jusdet måste bara berätta att sist jag va o tränade hade jag springit i 45min (7.5km) och va helt död, skulle bara gå o göra några sit-up's o sen gå hem. Men nej nej, då kommer en kille som vi har gemensama kompisar med, fram till mig o frågar om jag vill träna me honom. HAHA. Jag, helt illröd i ansiktet och svetten bara rann, skämdes lite och ville inte verka mesig o säga nej (även fast jag hade blodsmak i munnen) och sa självklart ja :) 2.5 timma sennare kryper jag ut ur gymmet... Dagen efter kan jag knapt röra mej pga all träningsverk. Men det va kul, han va duktig :)

Nu när jag har ansträngt mej med ett lååångt inlägg så skulle jag uppskatta lite kommentarer <3


Kommentarer
Postat av: sam

hahah "slarviga reseledaren" ...saknar er jätte mkt

2010-08-20 @ 14:23:15
Postat av: matilda

slarvig ,jag??? fattar inte vart hon fått det ifrån

2010-08-20 @ 18:18:48
Postat av: E

hahahaahahah älskar mesigheten "inte vet jag, va tycker du?" "nej för mig spelar det ingen roll!" "nämen säg du!" hahaha <3

2010-08-27 @ 04:25:45
URL: http://emmauppman.blogg.se/
Postat av: Evylyn

Hahahah härligt med över 3 timmar gym ;) Du lär ha varit dööööd!!! Saknar dig <3

2010-08-28 @ 06:54:23
URL: http://evylynpettersson.blogg.se/
Postat av: K

Skumt att uttala sig om droger i ordet knark och inte kunna skilja på olika former.

Obildat att rata saker innan man testar dessutom. Lev kvar med skyddslapparna på du.

2010-08-30 @ 16:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0