I kväll har Iron Maden konsert.

Inatt va en konstig natt... Jag somna sent, vakna 5 ggr under natten och gick upp 5.45. la men igen 6.15 och upp igen 8.30. Så istället för gymmet gynnade jag mig lite extra sömn nu på eftermiddagen. I kväll ska jag jobba, Iron Maden har konsert så vi beräknar att det kommer bli full rulle!

Igår efter jobbet va jag me Evelina. En jobbakompis från Monki :) Först va hon med hem till mig och hjälpte mej komma in (för jag hade glömmt nycklarna inne :/ ) Sen gick vi hem till henne och åt taccos. Sen klippte hon mitt får-hår och efter de kollade vi på en film. En riktigt mysig kväll :) Och håret blev JÄTTE fint! Tack Eve!! :)


Till Kine: Hej! Va kul att du skrev en kommentar :)
Haha, den ena killen bor ju i Oslo, så han hör jag inte av så mycket längre. Den andra kille träffar jag faktist lite då och då. Vi såg soluppgången en morgon ute vid Bergens-slott. Väldigt fint :) Himmlen va rosa och två svanar simmade runt i en damm tätt intill oss på en parkbänk. Mys! Men vi får se hur det går med honom... Om jag säger som så, så är inte allt guld och gröna skogar. Mycket ligger ivägen för att kunna säga att han e perfekt. Men men.
Me träningen går det bra. Skönt att kommit igång! Jag tränar på SIB, Vektartroret. Helt ok gym, massa snygga biffar att spana in när man står o svättas ;)

Nu ska jag iväg på jobb!

Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0