Hej

Idag vaknade jag tidigt av mig själv. redan kl 9.30!
jag gick upp och traskade iväg till solariet och stekte mig i 18 minuter. Nu sitter jag och äter frulle!
gröt+kaffe.

Kikade runt lite på Facebook. Och inser nu att 9.30 inte alls är tidigt. Alla mammor och pappor som skriver om hur deras barn är så morgonpigga och att dom redan har hunnit varit uppe på promenad, duschat och handlat och gjort massa saker innan jag ens har gått upp, 9.30.
Om några år, när jag själv sitter med en bebbe i famnen kommer jag kolla tillbaka på detta inlägg o tänka på hur skönt jag hade de som kunde sova bort heeeela förmiddagen till hela 9.30!!!! Haha

Ska iväg o jobba om 10 min. Monki idag!
Funderar på att gå ut ikväll, jag e ledig i morgon :) Kanske bara tar det lugnt och satsar på söndagen istället då jag vet att ALLA ska ut :D

Puss på er!
Miss u all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0