OoOoOnt i halsen :(

Jag har ont i näsan/halsen. Det känns som att ett rivjärn river mej varje gång jag sväljer... Skönt att vara hemma o bara ta de lugnt idag och kväll.
Jag jobbade en sväng på morgonen på Narvesen från 7-11 bara för att lära mej hur det går till att öppna. Samma blir det i morgon också, sen är jag helt ledig på söndag.
När jag hade jobbat klart i morse gick jag o la mej i 2 timmar, skulle kunna sovit betydligt mycket längre, men vågade inte för då kommer jag ju inte kunna somna ikväll.

Det känns konstigt att vara hemma o vara ledig. Blir lätt rastlös, men ska kurera mej under täcket i soffan med en varmakoppen och kolla på tv och njuta av ledigheten.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Krya på dig!

2010-04-10 @ 07:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0