Oj vilken rolig Påskhelg!

Mammas 50års kalas blev riktigt lyckat! God mat, trevlig stämning och mycket skratt.

Vi blev bjudna på Italenskt-buffé med allt möjligt gott. Efter buffén blev de ost och kexs. Och där efter tårta!
Jag hade jätte trevlig och myste allt vad jag kunde med alla mina släktingar. Mamma fick jätte fina presenter och många vackra blommor.
Dagen efter åkte hela familjen + Caroline's familj till Skansken och fick en heldag med vår-sol och gulliga djur :)

Och innan jag viste oredet av, va det måndag och de va dax att åka tillbaka till verkligheten...

Tack alle sammans för en super-duper trevlig påskhelg! Den absolut bästa jag kunde önska mej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0