Jobb jobb jobb!


Jag jobbar mycket nu. Jag är trött i fötterna. Jag har såriga fingrar och dom är torra, fnasiga och har självsprickor... Jag är röda, blå något lila under ögonen. Jag är fet...Måste banta!!! Hungrig...

Nu har jag precis kommit hem från jobbet. Matilda försöker sova me min ögonbindel o mina öronproppar... Säkert sitter jag o stör henne nu när jag knappar på tangenterna på¨datorn. Så de får bli ett kort inlägg. sitter också i mörkret så de e svårt o se vad jag skriver.... Får gå på känn :)

Sitter i vårat nya rum i våran nya lägenhet. Tycker att de är riktigt bra att bo här än så länge :) Jobbar o står i, tar extrapass om jag kan. Sover så fort jag får tid. På lördag ska jag jobba min första dag på¨Monki :) * längtar *

Igår va vi på ikea o fyndade!! :) Vi handlade sjukt mycket, bland annat: papperskort, 2 stora lådor, Fövaringsboxar, 10 ramar, 100 värmeljus och 40 doftljus, en stor spegel, kudde och en våningssäng!
Nu tänker vi säkert -Oj va dyrt! Men ikke :) 580:- för allt!! Billigt va? Vi är riktigt bra på att gämföra priser, Våningssängen hittade vi på fyndhörnan. Precis en sån vi tänkte köpa för 400:- stod där för bara 300:-. Som hittat!
När vi stod i kön o skulle betala slog de oss att vi inte kunde ta me allt på bussen... *probleeem* Men vi tog ett klokt peslut och ringde efter en taxi. kostade 300:- men men... Vi kom hem på bara 20 min med allt vi hade införskaffat. Försökte ringa några lama samtal till bekanta vi har träffat typ 1-3 ggr o fråga om dom kunde hämta oss, men ingen kunde... typiskt.

Nu ska jag sova.. imorgon ska jag jobba natt. 23-07 på 7-eleven... sen hem o sova och vidare till nästa jobb 14-19 på Narvesen. sen sova lite till och vidare till Monki 10-19... SEN är jag LEDIG på söndag :) * gilla*

Kommentarer
Postat av: Emma

Men är det nån som är duktig som jobbar och står i och kämpar på och är helt jävla grym bara så är det ju DU!!!

Ja herregud Emilie vad fort tiden går, redan 3 månader sen du åkte hem nu...

Jag saknar dig massor massor massor gumman!!! Du är alltid saknad här ska du veta!

Blir så glad av att läsa hur bra det går för dig i Norge, du är verkligen GRYM Emilie!!!

En annan hade väl åkt dit och gått och lagt sig och hoppats på att allt skulle lösa sig av sig självt haha ;)

Hahahah jaadu, jag är så himla fet jag också så det är inte klokt, och alltför lat för att orka göra nånting åt det... Ojojoj hur skall detta sluta?!

Nu ligger jag i min säng i Rockan, har nyss kommit hem från fika i våra soffor på DD i Oceanside. Redan torsdag imorgon, helt galet vad fort veckorna går! Men det klagar jag inte på, för det är ju helgerna man lever för :D

Jobba på och kämpa på, du är bäst!!!

Massa pussar och kramar fina fina du <3

2010-04-22 @ 05:19:36
URL: http://emmauppman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0