Jag fick jobbet på Monkey :)

Intervjun gick alltså hyffsat bra. Hade jag fått önska så hade jag velat fått en heltids anställning, men jag är glad och tacksam för en deltid också.
Så nu har jag alltså 3 jobb...

Jag kommer att prioritera dom så här:
1) Monkey
2) Narvesen
3) 7-eleven

Anledningen varför just så är bara pga lönen. Jag tror att jag kommer säga upp mej på 7-eleven om jag får för mycket jobb.
Men samtidigt vill jag ju kunna vara flexibel och ta ströjobb på Money ifall dom behöver mig och ringer å frågar. Men då kan jag ju inte de om jag har 2 andra uppbokade jobb som står och väntar.
*suck* va ska jag nu göra? Kan ju inte säga upp mej på en gång heller iaf jag inte får tillräckligt me timmar på Monkey... Vilket dilemma!

Snälla ge mej råd hur jag ska göra...!?


Kommentarer
Postat av: johanna

moonkey är ju en grym affär men de är lite trist om man inte får ihop pengar till hyran.. fortsätt söka heltidsjobb.

Min vän har samma dilemma. hon jobbade på 3 jobb hela vintern. men nu ser det ljusare ut för henne..

Jag jobbar på naboen, hade turen att få ett fast jobb direk. Men nu har jag vart kvar där ett bra tag. Naboen är restaurangen du kan få svenska köttbullar och plankstek på och billigt är det också. ..lycka till med jobben

2010-04-13 @ 21:16:06
URL: http://johannamedm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0