Hemma i Sthlm...Igen.

Nu har jag kommit hem till Sverige och underbara Stockholmia!

Vaknade av att solskenet sipprade igenom mina gardiner :)
Gick upp och gjorde en god frulle me mjuktbröd och OST! *muums*
Efter de gjorde jag mig klar och begav mig mot Haninge för att möta upp min underbara Tuss <3

Jag införskaffade mig ett par riktigt raffiga gummistövlar och ett par netta tygskor. Belv riktigt nöjd, speciellt över priset, 199:- för stövlarna och 129:- för tygskorna. Som hittat!
Sen handlade jag också två st laddare som dock inte var lika kul, men lika behövligt.
Tyckte att mina invensteringar blev riktigt bra och känner mej nöjd med shoppingrundan.


När vi va klara mötte vi Tessan, Melvin och Josse på ett café och slog oss ner och pratade om vad vi hade hunnit komma i livet och att vi är alldeles för dåliga för att höra av oss...
Sen gick vi hem till Tussen och fikade med vaniljmunk och kaffe = Gott!

Kl 18.00 var det middag hemma så jag lämnade Haninge kl 17.16 och kom hem 25 minuter senare. Där hemma väntade min älskade storasyster och hennes sambo Caroline samt mamma och pappa. Vi åt korvstråganoff med ris och satt och pratade till sena timmen.

Och nu sitter jag här o bloggar medan alla dom andra vila upp sin energi inför morgondagen. För då, då blir det 50ÅRS FEEEEST!!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0