Happy Valborg!

Idag/kväll är det åter igen valborg. När jag var yngre fanns det inget annat att göra än att gå till en brasa. Eller planen var iaf att gå till brasan, men vi lyckades alltid komma försent (?) så brasan hade redan hunnit brinna ner när vi väl va framme. Men de gjorde ju aldrig nått utan festen fortsatte som att det inte fanns någon morgon dag. Saknar lite att vara ung, haha, låter ju som jag är sjukt gammal ;) Men ni förstår hur jag menar. Inga plikter lixom mer än att gå till skolan från 8-15... Ibland önskar jag att jag tog vara mer på mina tonår och kanske gjorde något vettigt me dom? Men jag är nöjd med mig själv och hur jag har format mig till den jag är idag. Och jag lever ju livet som en 19 åring endå, så vem bryr sig?!
(årdersnojja??)

Byter samtalsämnde. :)
Den här veckan kommer jag jobba 7 dagar! Och 2st dubbla pass.
Jag trivs väldigt bra på Deli. Det är ett superhärligt team och jag har verkligen jätte kul när vi jobbar. Skojar och har tex stämpelkrig (me chefen) Får lära mej mycket smarta och bra tips och knep.

Våran butik har vunnti kvartalets butik :) (vi kom alltså 1:a av 28 butiker) Och om vi vinner 3 ggr till så ska vi åka på en semester på 5 dagar till kanske spanien. :) Så alla jobbar ju så bra vi bara kan, för vem vill inte till sol och värme lixom? Som dom på huvudkontoret säger: "Adel (chefen) och hans deram-team är otroligt flinka"

Ikväll ska jag jobba natt. De e min första natt. Den hektiskaste natten på hela året säger de... Han sa att han skulle testa mej hur jag tår stess eller inte... Känner mej lite nervös. Men de ska nog gå fin fint. Jag har ju 2 andra svenskar som kan backa mej :)

Nu ska jag äta middag. -Tortelini :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0