Goooooooooooood moooooooooorning!

Nu äter jag en ganska torr frulle, havregrynsgröt o kaffe. Mjölken och sylten tog slut i förr går så de blir bara gröt. Hatar när grynen fortfarande har sitt hårda skal på sig som man få sitta å spotta ut dom hela tiden... Bergis bara för att de e den billigaste gröten. *morr*

Idag regnar det, inte bara lite uten AS mycket! Hela himmlen har öppnat sig. Det är grått, blött och kallt. Men jag är pigg, glad och förväntansfull. För idag ska vi flytta till ett nytt rum i ett kollektiv :) Jag var och skrev på kontraktet igår. Vi kommer att bo mitt i city och bara batala 1870:- var. Som hittat!! Vi har alltid sagt att vi kan bo trångt, och de kommer vi göra nu. Vi ska dela på ett rum på 14m2. Sen delar vi kök med 5 andra och bad med en annan. Jag är njöd över priset och läget, sen kanske inte rummet och längenheten är den finaste...

Dax att sätta fart!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-04-18 @ 12:48:58
Postat av: Anonym

tjena, nu funkar din dator igen. vi ses snart.

tror du man behöver vinterdäck? pappa

2010-04-18 @ 13:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0