Gäsp

Skulle ju på jobbintervju igår... Men jag kom aldrig fram. Virrade bort mej på en motorväg... Jag ringde och sa att jag hade skrivit av kartan för bilar, alltså inte för att gå. Så jag bestämde mej för att ta en buss dit iställte. Insåg att jag inte hade pengar på mej och va tvungen att ta ut pengar först...Klockan bara tickade på. Sen skulle jag hitta rätt buss vilket inte va de lättaset. Så precis när jag hade hittat rätt busshållsplats så ringer tjejen på bemanningsbyrån och berättade att hon va tvungen att gå från jobbet.
Äsch, tänkte jag. Skit samma.
När jag kom hem efter mycket om och men så ringde mobilen igen. Då va det tjejen från Monkey som undrade om jag va intresserad och jobba i en annan klädesäffär också, weekdays. Självklart sa jag!
Nu är jag snart på väg till intervjun.

Är väääldigt trött... Jobbade natt i går, 23-07. Det gick bra. Va hemma halv 8, kanske somna 8 och sen upp kl 12. Efter intervjun ska jag jobba igen, 15-23. Sen ska jag SOVA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0