Uppdatering!

Jag vet att jag har varit väldigt dålig på att uppdatera bloggen och jag ber om ursäkt för det...

Annas tycker jag att allt är som vanligt här i USA. Sommaren börjar gå mot sitt slut och hösten börjar smyga sig på...
Barnen har börjat skolan och helgerna är roligast.
Vardagen ser ut så här nästan varje dag: Kommer hem runt 10 fixar sängarna och tvättar barnenskläder. Sen åker jag till gymmet i en timma, kommer hem äter lunch och duschar. Efter det kommer barnen hem och då blir det läxläsning och sedan skjutsa till deras olika aktiviteter. Middag runt 7 och Peytons dusch vid 8 sen bokläsning och sovtime. Slutar runt 9 och åker direkt till Brian&co för att softa framför tvn.

Fredagarna blir det utgång i LB och jobb på lödragkvällarna, efter föräldrarna kommer hem åker jag ut till LB och går ut igen. Söndagarna blir vilodag på stranden (om vädret tillåter) eller bara mysa inne med filmer.


Idag fyller Landon 12 år. Jag har köpt en talande penna och en darttavla inget speciellt men jag hoppas han blir glad :) Ikväll ska hela familjen ut på middag och fira honom.
Imorgon börjar den Judiska nyårsafton, vi ska ha fest här hemma så jag har hjälp till med maten :) Det ska bli kul med en kulturisk experience!




Jag vill hälsa till Mormor och Morfar som jag vet är trogna läsare :) Jag saknar er massor!

Kommentarer
Postat av: M`mum

kul att du skriver lite om livet over there. Kul att M har dig som vän. Kram

2009-09-18 @ 00:28:53
Postat av: Anonym

Hej Emilie Tack för hälsningen. Vi saknar Dig också väldigt mycket. Vi tänker på Dig varje dag. Vad vi förstår så har Du det bra.Många hälsningar och ha det bra Pussar och kramar från Morfar Mormor Nico.



hälsning



2009-09-22 @ 16:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0