sova träna jobba

Vardagarna ser nästan lika dana ut varje dag... Så det är svårt att hitta på nya saker att blogga om.
Idag har jag tvättat, bäddat sängar, tränat, läst läxor, lagat mat, lekt, tjatat, tjaffsat, bråkat, skrikit,duchat och nattat barn sen har jag träffat Sam och Evylyn på dunkń donats och nu ska jag gå och lägga mej igen för att vaka upp till en identsk morgondag...

Som en god vän en gång sa; "God natt sverige, nu fimpar vi på mattan..." Den kommetaren tar mej tillbaka till goda minnen med mycket skratt och glädje!


Kommentarer
Postat av: tessan

Hahaha den kommentaren kommer vi minnas forever:)

Så fort du kommer hem, skapar vi nya såna minnen också.

Jag hoppas att du kommer hem och stannar ett tag innan du lämnar oss igen. saknar dig så jag spricker snart.

Lova ya pusssss

2009-10-22 @ 08:26:07
URL: http://tessitet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0