Måndag 19 oktober

Nu sitter jag och väntar på att barnen ska komma hem från skolan.

Känner mej ledsen för att Matilda har åkt i väg till Kalifornien... Hon kommer hem på lördag och ska i princip bara hämta sina väskor för att sedan åka hem till Sverige igen. Tråkigt. Vi har haft en toppen sommar tillsammans och hon kommer lämna ett väldigt stort hål efter sig... Inget kommer bli sig likt och inget kommer bli lika kul utan henne. Men snart är det min tur att fly landet och åka hem till Sverige! Längtar!!
-Sverige ÄR bäst!




Kommentarer
Postat av: Anonym

ja snart får du komma hem till gråslaskigt väder, övertrånga bussar, folk som är otrevliga, mörker, mörker och evigt mörker. mmm välkommen!

2009-10-20 @ 18:40:35
Postat av: Emilie

Haha, det va ett positivt svar jag fick... Som får mej att tveka något på vad jag skrev i inlägget. Tack för värkligheten. I mina tankar är sverige; rent, lagom, god mat,ljumna sommarkvällar, grilla, blåögda killar och fina skogar. Men framför allt och det bästa som fin i Sverige är familjen och vännerna <3 och de slår allt!

2009-10-21 @ 05:11:41
URL: http://ecavalli.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jag längtar tills du kommer hem - och det är det många som gör! Älskar dig!!!

2009-10-21 @ 18:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0