Emilie 23år!

Jag är fortfarande som ett litet barn varje år jag fyller år. Hade svårt att somna natten innan och vaknade jättetidigt och va pirrig och förväntansfull på vad det var i paketen mamma, pappa och syster hade skickat.

Men dagen flöt på riktigt bra, jag gick o klippte mej sen hem och göra mej i ording för att senare åkta in till city för att födelsedags middag med Brian.
Vi möttes upp utan för hans jobb och gick en promenad till Brians Park som ligger 15 min därifrån.
Vi åt den godaste oxfilén som jag någonsin har ätit och drack gott vin tills vi va så mätta att vi inte fick ner en bit till. Sen gick vi en mysig promenix förbi times quare och vidare ner på Broadway tills vi kom fram till Pennstation och tog tåget hem till Brian.



En väldigt lyckad och otroligt trevlig födelsedaskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0