Sondag

Idag vaknade jag kl 6!!
Tror inte jag har gatt upp sa tidigt under mitt hela ar som au pair!
Jag akte ivag och hjalpte till att varva nya familjer at cultural care, malade andsiksmalningar, blaste ballonger, ritade tekningar at barn. Visste inte att vi skulle vara ute hela morgonen sa jag fros lite om tarna. Fick en troja som tack for hjalpen.

Sen akte jag hem och skypade med mamma/pappa o matilda. Efter det kom Evy o Kajsa och vi akte och hamtade upp Emma for att sedan bege oss till mallet. Strosade runt i timmar men akte hem utan ett enda fynd.
Nar vi va klara pa mallet at vi middag sen gick vi och sag filmen 2012.
En mycket aktionladdad film med allt en riktigt Bfilm ska ha. En hjalte, tva barn och en snygg tjej. Vill inte avsloja  for mycket for er som vill se filmen. Men det va ett bra tidsfordriv i 2.5 timma.
En exakt lika dan hund som Fia (Muffie, som jag saknar varje dag) var med i manga cener :) Sag nastan lika dan ut som min alskade vovve <3

Imorgon borjar en ny arbetsvecka... Ska jag skratta eller grata?

56 dagar kvar...

Kommentarer
Postat av: Tessan

Saknar dig bara några veckor kvar sen är du här:)

Miss u sooooo much<3

2009-11-16 @ 13:28:21
URL: http://tessitet.blogg.se/
Postat av: Evylyn

Hahahha "jag tyckte jag såg en tomte"

2009-11-16 @ 22:14:02
URL: http://evylynpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0