Regn o rusk...

Idag har det regnat o regnat.

Jag har varit pa ett trakigt au pair mote pa en brandstation. kom en timma forsent, for jag var tvugen att jobba, men de gjorde inget. Va bara skont att slippa ga runt dar med 30 andra tontiga au pairer ;) *som att jag e saa mycket coolare an alla andra* fniss.

Jag traffade en ny tjej, Kajsa.
Sa nu har jag Emma, Evylyn, Jessica och Kajsa. Alla ar snalla, fran sverige och hor inte till gruppen "tontiga au pairer" :D

Efter motet akte jag och Kajsa till mallet o kollade runt lite. Men jag hittade inget, som vanligt... =Trakigt.
Vi at lunch med Jessica och Gabi. Sen stotte vi pa Jenny och Evylyn.

Imorgon ska jag aka pa nagot salgt volantar uppdrag for Melissa. Jag ska sitta och representera cultural care for nya familjer som ar intresserade att anstalla en au pair. Kannde att jag var skylldig Melissa en tjanst eftersom att hon var sa snall och hjalpsam nar jag hade problem i borjan av mitt ar. Lite tungt bara att det ar tidigt pa en sondags morgon, min enda lediga dag...


57 dagar kvar...

Kommentarer
Postat av: Emma

Vi har baaaara varaaaandra, vi har baaara varandra lalala..... Pöss!

2009-11-15 @ 06:17:27
URL: http://emmauppman.blogg.se/
Postat av: Evylyn

Hahaha skönt att inte tillhöra tönt-gruppen ;) Ses imorgon snäckan ;) höhö

2009-11-15 @ 06:37:19
URL: http://evylynpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0