Hawaii resan bokad!

Jag langtar saaa mycket! Bara tva mandare sen bar det av till HAWAII med min alskade Mamma <3 som jag saknar sa mycket!

Idag vart jag forfragad om jag ville ha tillbaka mitt gammla jobb pa reklambyran. Jag funderar fortfarande. Jag vill/ska ju aka till Norge med Matilda och tjana snabba pengar o sen resa joden runt. Men en fast anstallning ar ju saklart alltid bra att ha... Besluts anget.

Idag har jag lunchat med Sam och en ny tjej Emma. Hon verkar vara jatte trevlig. Kanner mej lite gladare idag. Karen ar snall och hjalper mej att ma battre. Hon forstar att det ar mycket for mej nu...
Men jag kampar pa och deppar inte ihop i forsta taget! Men kvallarna/natterna ar jobbigast o da kommer alla kannslor fram o jag blir ledsen... Det ar skont att sova, for da drommer jag om att jag ar hemma igen och jag traffar alla mina underbara vanner och min fina famillj. Imorse trodde jag verkligen att jag va hemma nar jag vaknade. Men insag ganska snabbt att det bara va en drom... :(

Nu lagntar jag och forhoppningsvis hjalper det mej att ma battre!

Nedrakningen har borjat... 66 dagar kvar!!

Kommentarer
Postat av: syster

älskade syster!!! du är så efterlängtad här hemma!! nu e de inte lång tid kvar tills du e hemma igen! Saknar dig så de gör ont, 1 helt år utan syster :( men bara 66 dagar kvar, min ned räkning har oxå börjat! Kämpa på och håll ut! Älskar dig mest i hela världen! puss alla hälsar!

2009-11-04 @ 21:30:40
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

fan va avis jag blir jag har alltid velat åka till hawaii :)

2009-11-05 @ 13:02:09
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0