Förkyld...

Jag är sjuuuuuuuuuuuuuuuuuk. Det är så himmla synd om mej! *host, host, snörvel, nörvel*

Vaknade me att jag hade ont i bihålorna och huvudet, men jag åkte enda till gymmet, utan att riktigt tänka på vad jag gjorde. Sen nar jag precis skulle lägga in pengar i parkeringsmaskinen kom jag pa mej själv att jag faktist var sjuk och inte borde träna. Så jag åkte hem igen...
Det har blivit en sån stor vana för mej att åka till gymmet, vilket jag verkligen märkte idag :)

Jag ska gå och frossa i mej min chocklad från mamma o pappa och tycka lite mer synd om mej...

host


59 dagar kvar!

Kommentarer
Postat av: Emma

men fy va drygt :/

krya på dej! :)

KRAM

2009-11-13 @ 16:03:39
URL: http://emmauppman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0