Lordas-mys

Chips, lask och film... Sam och Evylyn ar over for jag jobbar. Men Peyton sover, Landon ar pa en bar mitzvah och Gavin ar i kallaren o leker med tva kompisar.

Sam har valt en as acklig spokfilm som heter "The Amityville Horror" Sa jag forsoker undvika att titta.
Jag hatar verkligen spokfilmer!!!

Igar va Jag, Sam, Emma, Evylyn och Jessica ute o festade inne i city. Det hela slutade med att Emma och Jessica gick till Marquee och Sam, Jag och Evylyn gick till Mansion. Trakigt att vi inte kunde festa ihop men vi hade kul pa tva olika platser enda.


Nu ar de bara 64 dagar kvar. Eller den har dagen ar ju snart over sa nastan 63 dagar kvar :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0