Det som inte dodar, hardar!

Allt hande pa sa kort tid. Matilda akte hem, varmen forsvann och morkret kom.
Jag och Brian har slutat dejta. Under mitt ar har i USA har jag lart mej att inte ta nagon skit sa det gjorde jag inte heller och gjorde slut... Jag har ocksa blivit mycket starkare som person, for det var inte speciellt jobbigt att ta det beslutet.
Sen har Sam bestammt sig for att aka hem ocksa. Hon drar om 2 veckor...

Har nog inte kannit mej sa ensam forut som nu. Jag har inga kvar... it's just Me, myself and I for now on.

Men jag borjar se slutet, 10 veckor kvar innan jag ar klar!
Den 26 Januari kl: 11.10 landrat jag pa arlanda.
Nu galler det att se ljust pa framtiden och se utmaningar istallt for motgangar.



-Jag kommer klara det! Ensam AR stark!



Kommentarer
Postat av: Evylyn

Nääää du är inte ensam :) Ska göra mitt bästa för att täcka upp för Matilda och Sam! :)

2009-11-11 @ 05:05:22
URL: http://evylynpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0