8 veckor kvar!

Idag åkte jag iväg och tränade med Emma på morgonen, sen åkte vi till ett mall i ocean side och jag fyndade; två par jeans och en kavaj (som blev väldigt billig, bara 3 dollar!! = Nöjd :) )

Sen så har dagen sett ungefär lika dan ut som alla andra. Jag följde me Peyton och kollade på henne när hon dansade. Sen beställde vi hem suchi. Sen dusch, vek ett bärg av tvätt som jag hann med o tvätta på morgonen, sen natt bok.
Låter enklare än vad det är kan jag lova! Vågar inte gå in på detaljer iaf någon hemlig skvallrare skvallar igen *morr*

Ikväll tog jag det bara lugnt med tvn.
Känner mej duktig idag för att jag har lyckats att inte äta nåt onyttigt på hela dan!

Fukost: 1 kopp kaffe + knäckebrödmacka m ost och tomat
Lunch: Havregrynsgröt med mjölk
Mellis: Päron och banan
Middag: Suchi

Imorgon ska jag iväg till gymmet igen, det är kul att jag har Emma som en gym-kompis :)

Vi planerar en lite tripp till Wachington DC sista hegen denna månad! Hoppas att allt går som planerat! (inte för att vi har planerat så mycket men endå) höhö

55 dagar kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0