Litet inlägg...

HEJ!
Förlåt för att jag inte har uppdaterat min blogg på väldigt länge. (Emilie kämms!) Jag ska försöka att uppdatera när jag får tid och ork :)

Annars rullar mitt liv på med soliga dagar på stranden och sköna jobbakvällar hemma med BBQ och läxläsning...

I söndags var jag Sam och Matilda på ett amerikansk tivoli, det va jätte kul!! grönan kan ju slänga sig i väggen nu :)
Sen senare på kvällen gick vi ut på ett ställe som heter Minnesota som ligger i Long Beach. Måndagen segade vi på sranden heeela dagen o senare på kvällen grillade vi hemma hos Matilda. En svensk middag med kött,potatis och beasås! *mums*



Saknar alla jätte mycket. Det känns väldigt tomt utan er...

XOXO Emilie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0