Så kom krocken till slut...

Ikväll skulle jag ha åkt o mött Matilada och Jenny på Dunkendonats, men jag kom inte så långt.
Bara 5 min från mitt hus var det en tjej som körde in i min vänstra sida på bilen...

Jag körde (somvanligt) lugnt o försiktigt i min fil. Men så heltplötsligt bestämnde sig bilen som låg nästan jämsides med mig att byta till mitt körfällt... Utan att blinka eller att kolla i döda vinkel. Smack så va olyckan framme och hon hade hon kört in i min bakre del på bilen. Vi stannade längs vägkanten och flickan som hoppade hur va bara 17 år och helt upprörd. Hon grät o skade och bad om ursäkt flera ggr. Vi ringde 911 och efter 3 minuter så kom det 4 polisbilar (!) Helt onödigt. Så två av dom åkte vidare.
När jag såg den ena polisen höll jag på att dö! Det va samma polis vi hade träffat förra söndagen kl 5 på natten utan för en klubb på long beach! Dööö pinsamt! Han tog mina uppgifter och vi fick skriva på några pappren och 45 min senare fick jag åka hem igen... Så de blev ingen donats för min del :(

Alla som nu blir jätte oroliga för den BRUTALA krachen så ska ni veta att jag mår bra!! Men uppskattar lite medlidande och ödmjuket. :)

Puss o hej-Leverpastej (Guuuud va gott! Det har jag inte ätit sen jag lämnade svedala)



Korten på polisen är tagna den kvällen vi hade varit på Minnesota


Skadorna som blev på bilen...


Skadorna som blev på mej...

Kommentarer
Postat av: matiillda

tråkigt med krocken, med de med polisen var det roligaste för den här veckan:) tack för du sprider glädje

hahahahahahahahhaha

2009-06-03 @ 17:03:26
URL: http://matiillda.blogg.se/
Postat av: Monica

Hur faaan kan du ha sån jäkla otur i allt? I really don't get it.

2009-06-03 @ 20:09:54
URL: http://moniqe-moniqe.blogspot.com/
Postat av: Emilie

Jaa du Monica, jag vet inte hur jag lyckas...? Jag kanske är en liten olycksdrabbad människa som gud (eller vem de nu är) inte ville att jag skulle få det lätt här i NY. Haha. Men jag ska bevisa honom att jag är starkare! Puss

2009-06-05 @ 16:18:40
URL: http://ecavalli.blogg.se/
Postat av: tessan

Asså jag ser ingen skillnad på hur du ser ut efter krocken och innan;)

2009-06-07 @ 20:37:09
Postat av: Emilie

Kul Tessan... Kul!



:)



Snart ses vi!! längtar

2009-06-08 @ 06:38:13
URL: http://ecavalli.blogg.se/
Postat av: faster

Kände polisen igen dig?

Leverpastej och tunnt skivad gurka på en falurågruts-macka...

2009-06-11 @ 09:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0