Tillbaka till verkligheten...

Jag tog ett uppehåll från bloggandet i några dagar då mina bästa kompisar, Tessan och Tuss var här på besök.
Vi hade en jätte trevlig vecka tillsammans, men tiden gick som vanligt alldeles för fort. Och nu har dom åkt hem igen :(
Men jag tycker vi hann med väldigt mycket,
trots att jag var tvungen att jobba 4 dagar av 7.

I fredags åkte vi till Mallet på dagen och gick ut och festade i Long Beach på kvällen


Lördagen var vi på stranden och senare på kvällen hade vi bbq med besök av Matilda och Sam


Söndagen åkte vi vill våran cabanna och badade


Måndagen åkte vi in till city och strosade längs gatorna och njöt av värmen i centeral park


Tidagen vart det stan igen med shopping och tjejerna åkte turistbuss. Senare på kvällen gick vi en kvällsprommenad på stranden


Onsdagen åkte vi till frihetsgudinnan och sen shoppade vi och senare på kvällen gick vi ut och festade


Sen var det torsdag och jag körde tjejerna till flygplaten och visps var både tjejerna och veckan borta :(
Tråkigt att tiden ska gå så fort när man har roligt...


I kväll ska jag, Sam och Matilda gå ut i Long Beach med killarna från Matildas gata, dom är jätte snälla! Det ska bli kul, så att jag får nåt annat att tänka på, för jag känner mej lite nere efter som mina bästa vänner har åkt hem...

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilket festande!

Hoppas tessotuss är nöjda med sin resa. det låter som om det var superkul och bilderna är toppenbra! Em tänk på att det går snabbt tills du är hemma igen. Passa på o njut.

2009-08-01 @ 22:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0