Tidiga mornar denna vecka... *suck*

I går åkte mina värdföräldrat till Italien. Så jag är ensam hemma med Peyton, gårdagen gick väldigt bra. Vi åt middag med Matilda (Biff m pommes och hummer *mums*) Sen åkte vi hem o nattade Peyton och efter de kollade vi lite på tv och sen somnade vi! Men jag sov så otroligt dåligt, jag va nervös att försova mej, att nån inbrottstjuv skulle komma eller att jag hade glömmt något, tex grarage dörren öppen...
Klockan 6.15 vaknade jag av att Peyton stod och petade på mej o sa att hon inte kunde sova längre! KUL!! Klockan va faa**siken 6!! Och sen blev hundarna glada att vi va vakna så dom skulle slicka o pussa mej i andsiktet hoppa på min rygg/huvud...
Just då ville jag gråta och aldrig ha barn/hundar i hela mitt liv! Men sen pallade jag mej upp o drack två koppar kaffe och sen va jag back in the game igen!

Nu ska jag dra i väg o träna sen vet jag inte va jag ska hitta på som att de regnar ute... Kanske tvätta lite? Eller mysa ner framför tvn med en bra film?


Peyton och matilda på resturang. jag gillar haklapparna vi fick ;)

Kommentarer
Postat av: matiillda

Efter jag hade ätit min egna mat gick jag på peytons;) yuuummii

2009-07-21 @ 23:36:44
URL: http://matiillda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0