Känner mej vuxen, stor och ansvarsfull :)

Idag fick jag sova en halvtimma lägre innan Peyton kom in och väckte mej :)
Hon är faktist väldigt duktig och snäll nu när vi är ensammna hemma, hon lyssnar och gör (offtast) som jag säger.

Igår regnade det heeeeela dagen. Efter Peyton hade åktiväg med bussen till campen gick jag och tränade, sen åkte ag hem och pratade med Tessan på Skype i över 5 timmar!! Det va roligt, känndes nästan som att vi faktist träffades på riktigt :) I morgon kommer hon och Tussen!! ÄNTLIGEN! Guuuud vad jag längtar!

Idag är det fint väder, ska snart åka och handla lite mat hem till hushållet. Sen ska jag åka till stranden och bara njuta av vädret!
Peytons farmor kommer och hälsar på idag och ska ta henne ut på middag och till leksaksaffären. Så jag behöver inte jobba speciellt länge idag heller. Ganska så skönt ;)


Jag och Peyton på hennes camp


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vara kids gar ju pa samma camp!

Hur gammal ar P? Mina ar 4 och 5. Gar i Groundhogs och Roadrunners. Hur ar allt?

Kram

2009-07-23 @ 05:19:31
Postat av: Emilie

Hej Jenny!

Jaha, va kul! Peyton är snart 6... Har tyvärr ingen aning om vart hon går.

Allt är bara bra med mej. Hur är allt me dej?

Kram

2009-07-23 @ 22:21:42
URL: http://ecavalli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0