Första Juli-Vad tiden går fort!

Nu har jag haft ont i min tand ända sen i lördags... Hur lång tid ska det behöva ta för en tand att ta sej fram under tandköttet? Tänker iaf hålla ut tills på fredag och om det inte har gått över då går jag till tandläkaren!


Igår va jag o Matilda på stranden hela dagen...Vi badade och lekte delfiner (eller rättare sagt valar) i vågorna och hade väldigt roligt. Sen jobbade jag lite på kvällen och efter Peyton hade somnat kollade vi på "The curious case of Benjamin Button". Den handlade om att en pojke föds gammal och dör som bebis, en mycket speciell och väldigt seg film med bla Brad Pitt i huvudrollen. Ingen film som jag direkt rekomenderar, men Brad Pitt är ju alltid trevlig att titta på :)


Idag har Karen rensat i sin walking closet! Vilket betyder att jag har fått en ny garderob :) Mycket av det hon rensade ut va helt nya med lappen kvar. Jag fick ta de jag ville och det gjorde jag också! Mycket billigare än att åka till Mallet (Gallierian) och som jag tror alla håller med om så är ju gratis väldigt gott :)


Just nu sitter jag i soffan och har inget att göra... Mina arbetstider har förändrts och nu jobbar jag bara från 17-20.30 varje dag, som att killarna är på sleep-over-camp och kommer inte hem förrens i slutet av agusti och Peyton är borta från 8-17 varje dag. Lite tråkigt att inga andra har ledigt bara, men jag får tiden att gå på bla sängen, gymmet och stranden.

Pappa har dragit igång med en familjetävling. Den går ut på att vi i familjen ska gå ner 10% i fett till julafton. Om vi lyckas med det vinner vi 15000:- var!! skulle verkligen behövas som att jag ska resa runt sista månaden och då behövs det ju pengar. Sen att gå ner i vikt be hövs ju alltid! Har gått upp 5kg sen jag kom till amerika men har nu gått ner dom igen och ska ner 4kg till. Tror ni jag klara det?? Jag kämpar iallafall!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Heja heja! du grejar det! faan 15000 e ju grymt!!!! får se om syrran klarar det också då;)

2009-07-01 @ 23:35:10
Postat av: Sandra

glömde säga att TCCofBB är ju asbra!!! hur kan du inte tycka om den???

2009-07-01 @ 23:37:10
Postat av: Sandra

glömde säga att TCCofBB är ju asbra!!! hur kan du inte tycka om den???

2009-07-01 @ 23:37:30
Postat av: matiillda

You can do it. You can do it! pussar

2009-07-02 @ 01:33:04
URL: http://matiillda.blogg.se/
Postat av: Tessan

2009-07-02 @ 07:47:57
URL: http://tessitet.blogg.se/
Postat av: Tessan

Hoppas de blir bra med din tand snart.

Klart du grejar det, en familjetävling dom brukar du väl kunna kämpa ganska bra i:)

3 veckor kvar idag:D.

pusssssss<3

2009-07-02 @ 07:49:30
URL: http://tessitet.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur mycket är 10 procent fett? och hur mäter man det?

2009-07-09 @ 21:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0