Idag har Groomer Paul varit här o fluffat vovvarna

Varannan vecka kommer Paul och badar, klipper, fönar, borstar och fluffar våra hundar. Han kommer i en stor vit skåpbil där han har allt han behöver. Som tillexempel; Tandborstar, klosaxar, fönar, shampoon, balsam, saxar,  badkar mm
Varje hund tar ca 1-1.5 timma och när dom är klara lucktar dom persika är fluffade från topp till tå.

Groomen Paul med Lulu


Lulu fördig fluffad


Dexter färdig fluffad

***************************************************************************************'

Nu är det bara timmar kvar tills mina älskade tjejer kommer!! Jag kan inte beskriva just nu hur mycket jag längtar efter dom!! Jag är sååå nervös och exalterad *Iiiiiiiiiiaaaaaaåååh* Pirr pirr

Kommentarer
Postat av: Mamma

När har du bokat tid? Puss

2009-07-25 @ 09:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0