En jobbig vecka har passerat...

Den här vecka som just passerade har allt ont som kan hända hänt mej.... Jag fattar inte varför jag alltid har sån otur?
Veckan började med att jag och Peyton skulle på 3D bio (tar 40 min att köra dit) och när jag kommer fram har jag glömt min väska hemma... Så de va ju bara att vända hem igen.
Sen rullade veckan på med fler misstag; stopp i toan, glömde garagdörren öppen, hamna i trubbel när jag skulle in på cabanan, glömde lämna en lampa tänd åt hundarna när jag skulle ut... Och så avslutade veckan med att dom boxerade bort min bli utanför starbuck! Skyllten som va uppsatt om att man inte får parkera där efter starbucks har stängt var solbekt och pytteliten, långt nersatt bakom en stolpe! Så jääääädrans fult gjort tycker jag! Så idag har jag varit och hämtat ut den igen för $135!!! Jag blir så ledsen på mej själv... Hur kan jag va så korkad och dum? Och de enda mina världföräldrar säger är att jag måste bli smartare...

....Men hur blir man det?


Skylten som man inte ens kan läsa!!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Stackare:(

Vilken otur du har haft med allt.

Tänker på dig!

pusss<3

2009-07-14 @ 10:08:18
URL: http://tessitet.blogg.se/
Postat av: Emilie

Tack korven!

Tråkigt bara att de va så jädrans dyrt! För nu har jag inga sparpengar kvar tills ni kommer :(

2009-07-14 @ 18:01:28
URL: http://ecavalli.blogg.se/
Postat av: sofia Törnqvist

gumman, ibland har man bara oturs dagar. Tänk på att det som man inte dör av blir man ju starkare av=) så på nåt knepigt sätt så var det nog något positivt i det som hände.. men tråkigt när sådant händer. Lät ju inte som en så lyckad vecka överhuvudtaget, men eftersom allt hände samtidigt ungefär så lär det ju inte hända något på ett tag:) tänker på dig och saknar dig till tusen. Skulle så gärna vilja att vi träffades och kunde prata:) pussar

2009-07-14 @ 20:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0