Äntligen av med mitt beroende!

Jag har varit beroende av nässpray i 10 år!! Äntligen har jag blivit botad!
Min vanliga nässpay från Sverige var Nassin 0,5...  Så jag laddade upp med ett gäng tuber innan jag åkte till USA, men dom tog slut rellativt fort (en nässpray räckte i ca 2 veckor)... Så Mamma och Pappa har fått skickat flera via post. Sen trodde jag att Nicklas skulle köpa med sig fler när han hälsade på, men de gjorde han inte!! Hela världen va upp och ner!! Så jag var tvungen att köpa en Amerikansk nässpray!!Nasal Spray. I början hjälpte den inte ett dugg, men efter några dagar märkte jag att jag inte behövde använda den lika mycket som jag brukade... Och efter en vecka behövde jag den inte alls!!!
Så nu har jag varit ren ända sen Tisdagskväll!! Jag är verkligen lättad, som en sten lyfte från magen. Tack Amerikas underbara nässpray som hjälpte mej ur mitt beroende :) :) :)

Kommentarer
Postat av: Tessan

Fan va nice:)

Det är bara sveriges skit som aldrig funkar som dom ska, därför ska man ju köpa superprylarna utomlands:)

Love ya<3 pusssss

2009-07-10 @ 10:43:04
URL: http://tessitet.blogg.se/
Postat av: Anonym

Beställer ett tvåpack av den revolutionerande sprayen. Med min erfarenhet så tror jag inte på dig förrän jag själv provat, då min erfarenhet vida överstiger din... //Pappa

2009-07-11 @ 10:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0