3 veckor kvar tills mina tjejer kommer :D

Jag längtar jätte mycket tills dom kommer!! Kan knapt bärga mej *iiih*
Det känns så tomt utan er i mitt liv, vi gjorde ju allt tillsammans. Timmtals långa telefonsamtal och många roliga studer på bla Tuss balkong :) Men nu är det inte många dagar kvar tills jag äntligen får krama o pussa er igen!!



Mina underbara tjejer, Tuss och Tessan <3

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag har jag varit på gymmet i en och en halv timma! *phusst*
Tanden känns något bättre idag och jag kan se den komma upp mer och mer!
Nu ska jag ut med hundarna på en prommenad i det fina vädret




Kommentarer
Postat av: Tessan

Ja snart kommer vi:)

Då blir det många timmars prat och en massa kramar<3

Längtar massoooooooor

2009-07-02 @ 22:00:49
URL: http://tessitet.blogg.se/
Postat av: Melissa

Heej Luttan min! Va gulligt du skrivit om oss=) Längtar oxå tills vi får ses!!

Ha det bäst gumman pussar från tussen!!!

2009-07-06 @ 16:06:02
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0