1 2 3 4 Jag är en party myra! 5 6 7 8 Matilda är en party råtta!

FRRREEEDAAAAG!!!


Veckan har gått bra (än så länge) Utan problem eller misstag :) Jag har smörat massor för mina värdföräldrar med bla. åkt och bytt Carts skor, jobbat extra länge och sagt att Karen är fin i håret och att hon ser ser ut att gått ner i vikt *fniss*

Ikväll ska jag och Matilda gå ut i Long Beach. Vi ska börja med snacks och vin på hennes veranda och sen vidare ut och göra barerna osäkra!



Jag är ledig hela helgen för min värdfamilj ska hälsa på killarna på deras camp. Jag fick inte följa med pga hundarna. Men det gör inte så mycket för det ska vara 30 grader och strålade sol både lördag och söndag :) Så vi ska slappa på stranden båda dagarna!




Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: matiillda

Ikvällll kör vi hårt. blir det minnan eller inn?

2009-07-18 @ 01:34:21
URL: http://matiillda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0