Lite haning...

Anda sen vi kom hem fran Washington har jag kannt mej lite trott o haning. Det borjade med att jag tappade rosten och hade ingen rost alls i sondags. Mandagen va jag brutalt trott och fortfarande hes. Sen igar hade hes-heten borjat ga over och krypt sig ner mot luftvagarna och tryckte dar istallet. Sen idag har jag kannt mej haning o trott. Hoppas att det gar over snart och inte blir varre...

Annars rullar dagarna pa som vanligt. Langtan efter Mamma och Hawaii blir bara storre ju narmre datumet jag kommer.

Snart kommer Evylyne och ska "jobba" med mig. Hon ar ledig idag och kommer hit for att gora min dag roligare, (helt frivilligt)!!



39 dagar kvar...



Kommentarer
Postat av: Peter (morbror)

Hej på Er!!!



här kommer varma hälsningar från mig !



vad trevligt Ni verkar ha det !



Ser fram emot att titta på foton senare....och att få krama om Er på "hemmaplan" VAR RÄDDA OM ER!!!



...Men ha riktigt kuul !!!

2010-01-17 @ 16:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0