Kalsong drama!

Min värdmamma har hittat ett par kalsonger i tvätten som inte är min värdpappas!!
Så han hade anklagat min värdmamma (såklart) att hon hade varit med någon annan. Vilket hon (såklart) sa att hon inte hade...
Så hon frågade mej om jag använder kalsonger eller om jag har tvättat någon annans kalsonger. Mitt svar va (såklart) -Ehh nej, varför skulle jag ha gjort de?
Så frågan gick vidare till våran städerska Isabel. (som tidigare, för flera år sen, hade tagit med sig sin tvätt och glömt sina trosor som min värdmamma hittade och (såklart) anklagade min värdpappa att ha varit med någon annan. Men den gången hade hon ljugit och sagt att de inte va hennes. Men flera veckor senare hade lättat på sitt hjärta och erkännt att det va hennes...)
Men hennes svar va också -Nej...
Så Min värdmamma ringde våran andra städerska Avely. Men hennes svar vart också (såklart) -Nej.

Så mysteriet med kalsongdramat är inte löst. Är det så att min värdmamma träffar någon annan? Är det Isabel som tvättar sin familjs kläder här igen? Eller är det Avely som anväder kalsonger och glömt kvar dom i tvätten?

Otroligt spännande och se hur det hela slutar! Kanske i en skillsmässa? Eller avskedning? Som tur är har jag rent mjöl i påsen och njuter av ett alldeles eget "Desperat house wifes" på Hewlett lane ;)


Kommentarer
Postat av: Tessan

Haha drama drama drama:) Du måste skriva en fortsättning, måste höra hur allt går. Karen måste ju vara tokig där nu:)

2009-12-15 @ 07:17:26
URL: http://tessitet.blogg.se/
Postat av: sam

HAHAHAHAHHAHAHAHAHA karen är otrogen :D... vill höra försättningen!!blogga blogga!

2009-12-16 @ 23:43:37
Postat av: Evylyn

Hahah det är så roligt ;) Bra skrivet btw :D

2009-12-17 @ 01:48:53
URL: http://evylynpettersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

roligt skrivet. Men vems är kalsongerna?

2010-01-07 @ 16:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0